Re: Robotics en Droid kits
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 15 Nov 1999 21:53:49 GMT

Hi  Frank,

You should have been in Utrecht on thursday, friday or saturday. They had an nice
demo of both models. They are for sale there too and even on our LEGO fest in
Heemskerk were some members of  The Buildingbrick playing with there RIS 9747 and
the Droid 9748.
So you missed something too bad.

Je had dit weekend in Utrecht moeten wezen daar was een demo van beide modellen,
de demo zal echter wel door het land gaan trekken dus hij kan bij je in de buurt
komen.

Maar op het afgelopen club weekend van De Bouwsteen waren er ook demos die door de
leden verzorgt werden met hun 9747 en 9748.
Maar de bevoorrading van de winkels loopt op dit moment, dus niet wanhopen.
Prijzen voor de 9748, 250 en voor de Ris 9747 met alles bijna 500 gulden.

Bouw ze en tot ziens
Nico