SV: SWELUG?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 21 Nov 2001 09:52:45 GMT

Det har verkat ganska dött här i .loc.se på sista tiden (Var är ni, Eric,
Tommy och alla andra?)

Jag finns här och bara väntar på att någon ska bjuda in mig till
en legoträff.  :-)  Tyvärr så är jag för trångbodd för att ordna
någon egen inbjudan.

Mitt erbjudande står fortfarande öppet: Jag kan ordna en liten Lego-träff i
anslutning till tretton-helgen 2002 om intresse finns.

Jag har inget inbokat då, så räkna med mig!

Med tillräckligt många på plats kan man ju börja diskutera ett SWELUG
(Givetvis kan det diskuteras här på lugnet också).

Att kunna säga att man är medlem i SWELUG låter ju rätt så coolt, men
finns det någon annan anledning att formellt organisera oss?

/Tommy