Re: SWELUG?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 20 Nov 2001 20:53:08 GMT

Anders Isaksson wrote:
(Var är ni, Eric,
Tommy och alla andra?

Hmm, tja... Eftersom loc.se är såpass inaktiv, så tittar jag aldrig här längre...

Mitt erbjudande står fortfarande öppet: Jag kan ordna en liten Lego-träff i
anslutning till tretton-helgen 2002 om intresse finns. Med tillräckligt många
på plats kan man ju börja diskutera ett SWELUG (Givetvis kan det diskuteras
här på lugnet också).

Det vore roligt. Den här gången hoppas jag att jag kan vara närvarande
också :)

--Tobias