Re: SWELUG?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 19 Nov 2001 18:36:01 GMT

"Elin Övernäs" <b8eliove@ulmo.stud.slu.se> skrev i meddelandet
news:Gn1wtt.KJL@lugnet.com...

Jag har fått frågan om det finns någon svensk lego grupp.
Om det inte finns, finns det ett intresse för en SWELUG?

Det var lite löst prat om det för ungefär ett år sen, när vi planerade inför
Lego-träffen hemma hos mig. Nu blev inte deltagarantalet så stort (två
stycken, förutom min familj), så vi snackade inte mer om det...

Det har verkat ganska dött här i .loc.se på sista tiden (Var är ni, Eric,
Tommy och alla andra?), jag försökte väcka intresset för en ny träff för någon
månad sen, men fick egentligen ingen respons. Samma sak var det väl i våras
när Tore tog upp frågan.

Mitt erbjudande står fortfarande öppet: Jag kan ordna en liten Lego-träff i
anslutning till tretton-helgen 2002 om intresse finns. Med tillräckligt många
på plats kan man ju börja diskutera ett SWELUG (Givetvis kan det diskuteras
här på lugnet också).

Bygg väl,
--
Anders Isaksson, Eskilstuna