Re: Är det här stället toaldött eller?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 17 Oct 1999 10:21:00 GMT

Jag har inte kvar mitt gamla LEGO, det är kvar hemma hos mamma och pappa
och

Har du något av de äldsta rymdlegona? De där med gubbar i rött/gult/vitt och
ett guldemblem föreställande en planet på bröstet? Ta vara på dem i så fall,
de är riktiga "guldklossar". Jag skulle vilja ha nåt sånt, fast jag har
fixat en grej med en kompis så han ska sälja några till mig. De är väldigt
eftertraktade.

--Tobias