Re: Är det här stället toaldött eller?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 15 Oct 1999 16:29:15 GMT

Tjohoo! Lite aktivitet här! Härligt!

--Tobias

Eric Hampusgård skrev i meddelandet ...

Hej förresten!
Jag heter Eric och är 32 år och har återupptagit min hobby efter den Mörka
Tiden.

Välkommen in i gänget - det verkar inte vara så många svenskar som hittat • hit
än, vi får väl gör mer reklam för stället! Själv är jag 45, och hinner inte
med så mycket Lego-byggen, men ibland får jag låna lite av grabbarna (9 och
12), eller vara med och bygga (jag får leta bitar, dom bygger!)

F.ö. ägnar jag mig ganska mycket åt virtuellt Lego (se signaturen).

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm