Re: Är det här stället toaldött eller?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 14 Oct 1999 15:58:05 GMT

Tobias Möller <tobias.moller@telia.com> wrote in message
news:FHKrIH.GHC@lugnet.com...
Hmm.....
Förutom några svenskar har Todd Lehman och någon annan skickat meddelanden
hit...

Det verkar inte bättre. Fast det kan ju bli andra bullar eller byggen.

Hej förresten!
Jag heter Eric och är 32 år och har återupptagit min hobby efter den Mörka
Tiden.
Jag har inte kvar mitt gamla LEGO, det är kvar hemma hos mamma och pappa och
ska så
förbli tills de vandrar den långa vägen. Anledningen till det är att våra
barn ska ha LEGO att
leka med när de kommer till farmor och farfar. Jag har börjat samla byggen
igen. Den här
gången har jag en fet månadslön istället för en tunn veckopeng. *ler* Jag
har dessutom inget
godissug varje lördag eftersom jag har gratis Cola på jobbet. *jublar*

Nåja!
Ska vi diskutera nåt eller?

jag skulle bara säga att jag har uppdaterat min lego-sida, eller *ska*
uppdatera den, om några timmar. Adressen dit är:
hhtp://i.am/tobias_m/

Nja, den är http://i.am/tobias_m/ men för alla vana smurfare var det inte
svårt att gissa.

Jag har förresten gjort en liten prisjämförelse som jag publicerar i ett
nytt inlägg.

// Eric