Subject:
Svensk sändlista?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 16 Apr 2000 18:37:43 GMT

Hej, hej.

Jag är lite halv-lurker m m på Lugnet (dock inte så ofta i denna grupp). Har
haft lite idéer om att starta en sändlista (mailinglista) för Lego via
kanalen.org*... Finns det ett intresse av en sådan överhuvudtaget? Räcker en
generell eller behövs specifika för olika ändamål (till en början finns dock
enbart en - den är redan uppsatt men ingen marknadsföring av den sker)? Vore
kul att höra vad folk här tycker.

T.

*) Jag väljer kanalen.org eftersom jag är en av de som ligger bakom den
tjänsten. I framtiden kommer nya kanaler att startas & en av dessa kan mycket
väl komma att bli en "leksaks" alternativt hobbykanal. Fast det finns redan
idag en hantverkskanal, & Lego kanske hör hemma på