Subject:
Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 2 Sep 2006 20:58:42 GMT

Jag bygger ju ändå aldrig något med det.

Skulle tro att det lugnt går att fylla upp lastutrymmet på en 245:a, med
baksätet framåtfällt. Om tiden medger, lägger jag upp bilder imorgon söndag.

* En hel del Basic
* Massor av blå järnväg med 4.5v-motorer, hjul, etc
* Classic fönster i mängder
* Sällsynta duddelmakaroner
* Jättegamla fönster för skår-montering
* Lite grå järnväg
* Lite Classic Space
* Många Shell-set
* Minifiggar i hundratal
* Lite Technic; DDK, CyberMaster och en del löst plock

Hämtpris 4500:- Har kostat mig *mångfalt*. Legot finns 5 mil utanför
Örnsköldsvik. Först till kvarn gäller. Vänta inte tills jag ångrar mig!

(Nej, jag är spiknykter!)
/Tore