Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 10 Sep 2006 22:07:39 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote:
Olof Dahlberg wrote:

Fyll på listan nedan om intresse (och pengar) finns:

Anders isaksson, Eskilstuna, 1000:-
Olof Dahlberg, Örebro 2000:- (jobbar i Karlskoga; funderar på det där
med transporten också... det kan gå...)

Jag har en Citroën Berlingo, med baksätet fällt får man in en mindre elefant
(rejäl takhöjd). Åker dock inte gärna Eskilstuna - Karlskoga - Örnsköldsvik
ensam, om ens alls - jag kollade just på eniro: 777 km! och så ska man hem
igen. Ingenting för gamla farbröder...

Jag vann auktionen på flipperspelet. Inget för oss gamla farbröder som sagt, men
jag kan tänka mig att köra en lånad Kadett-kombi, förutsatt att allt får plats i
den och ifall det är enda lösningen. Då kan jag leverera till antingen
Eskilstuna eller Örebro en passent.

Betalningen är inte så brådskande med eftersom jag kan låna ur vinterns el-kassa
så länge.

/Tore