Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 5 Sep 2006 20:04:31 GMT

Jag har nått smärtgränsen redan efter att ha köpt upp hela Akiras samling för
typ samma summa ca 40 kg.

Var ska detta sluta...jag ser fortfarande fram emot en träff snart...iaf en gång
om året. Alla kan ju inte sälja allt de har och lägga ner.
En liten frestare förutom NXT i dessa dagar är:

http://shop.lego.com/product.asp?p=10177

Jag vill gärna köpa NXT men vet inte hur mycket jag har råd med...man måste ju ha minst 2 innan man kan bygga nått kul ;  )   ...och då har jag redan kört kassan i botten...så jag kanske säljer en del av Akiras på blocket för att kunna köpa NXT.

Någon annan som är i NXT-tankar eller som redan har en i sin ägo?

/Andréas