Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 12 Sep 2006 15:17:51 GMT

In lugnet.loc.se, Olof Dahlberg wrote:
Grattis!
Jag kan köra; jag har täckt släp (noga rengjord hästkärra) och fritt i helgen.
Om någon vill åka med från Örebro till Örnsköldsvik och tillbaka lördag-söndag
vore det trevligt. Med släp går det visserligen något långsammare, men man får
garanterat plats med allt och man kan åka fyra i bilen.
Olof

Och bäddsoffa i flipp... förlåt vardagsrummet finns om övernattning önskas.

/Tore