Subject:
Was (Re: Fungerande Lego kanon)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 14 Feb 2005 07:39:48 GMT

För att fordon ska funka behövs batterier. Gärna några som inte tar slut för fort. Alla som ägen en 8369 vet att batteriet tar slut rätt så fort. Därför tänkte jag köpa mig ett nytt som det här: http://www.hobbex.se/pages/product/product.asp?FolderID=&TreeID=8084&SubTreeID=8118&ProductID=7389

Skulle det gå att ladda i laddaren som följer med och i så fall hur. Instruktionersn till laddaren säger att man ska köra ett sånt här batteri 2 gånger men hur vet man när man ska byta.