Subject:
Gamla minnen (was: Re: Föreslagen MicroStad-standard)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 13 Feb 2005 11:36:32 GMT

Det blev hyfsade bilder med digitalkameran, så jag la upp alltihop på
Brickshelf: (OBS stora bilder, >1,5MB)
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=117002

Några deeplinks för den otålige:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=1101945
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=1101972
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=1101973

Rätt mycket idéer här, kanske är det något slags idebok?
Olof

När jag såg dessa bilder gick det rysningar i kroppen... jag tycker mig
bestämt har sett dessa kataloger förr, det är inte omöjligt att jag har
några stycken själv liggandes nånstans. Jag hade den stora glädjen att få
överta min pappas lego när jag var liten så jag har väldigt mycket lego från
"blå-räls-tiden". Men just nu ligger allt osorterat i plastkassar i ett
magasin... kanske borde sortera dom nån dag, det kan ju vara intressant för
er att veta vad jag har.

/Karin

Auktioner: Tjäna en hacka på gamla prylar http://tradera.msn.se