Subject:
Inbjudan till SWELUG 7
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 14 Jan 2005 12:17:59 GMT

Till alla:

Preliminär inbjudan till SWELUG 7
=================================

Tid: 5-6 mars, den som vill kan komma fredag kväll
Plats: Olofs hus i Karlskoga, nästan tomt. Hämtning vid jvgstn Degerfors eller
Kristinehamn eller Örebro kan ordnas.
Länk till karta: På Eniro, skriv in Alhagsvägen 3 Karlskoga.

Logi: 4 sängar finns, sen blir det madrasser på golvet.
Anmälan: till Olof, ta bort NO_SPAM_OR_ELSE, eller per meddelande här.
Kostnad: om alla vill bidra med en liten slant kan vi ha tävlingar med priser,
annars blir det mindre priser.

Tillgängligt LEGO:
------------------
Kolla min set list: http://guide.lugnet.com/set/mlist.cgi?m=2457 (en del är inte
tillgängligt, typ "samlarsaker" och en del är oöppnat, varav en del kan öppnas
vid behov)
Mest tekniklego
lite basic
en del Star Wars
en del grått från BrickLink (lite jämfört med förra gången)
lite Monorail
en del blandat begagnat

Föreslagna aktiviteter:
-----------------------
MOC-utställning
Månbas, denna gång med Monorail!
Byta grejor
Great Ball Contraption (någon form av standard är tydligen på gång)
Stafettbygge

Saker vi inte hann med förra gången men kan fundera på denna gång igen:
ULV
Mikromånbas
Brickwars, kanske fredag kväll om bara en del är intresserade?
Katapulttävling
Robotwars

Vi kan ju diskutera aktiviteterna, inget behöver ju spikas än på ett tag.

Välkomna!
Olof Dahlberg