Re: SWELUG 7, RFC! Was:Re: -Går in och bryter tystnaden-
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 1 Feb 2005 16:20:45 GMT

Tobbe Arnesson wrote:
Jag lirar hellre ULV än Brickwars. Tror tröskeln för att sätta sig in
i brickwars är för hög för att det ska bli lika tokroligt som ULV.

Instämmer. Brickwars är dessutom ingen åskådarhöjdare. ULV är KUL!

Micromånbas var kul, frågan är om det blir lika bra igen?

Den behöver nog vila ett tag.

Micro-nånting annat? Microstad vore nytt och fräscht?

Jag skulle vilja bygga Micro Castle, men jag har inte hunnit knåpa ihop
någon standardiseringsmall... En borg kan ju iofs. passa in i en stad också.

Hoppas jag kan komma (familj, släkten och allt det där...)

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://w1.161.telia.com/~u16122508/proglego.htm