Re: SWELUG 7, RFC! Was:Re: -Går in och bryter tystnaden-
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 1 Feb 2005 14:12:20 GMT

Jag lirar hellre ULV än Brickwars. Tror tröskeln för att sätta sig in i
brickwars är för hög för att det ska bli lika tokroligt som ULV.

Banan kommer självklart med om intresse finns för den aktiviteten!

Great ball tjosan hinner jag inte bygga något för, dessutom har jag inga bollar.

Hur många kanaler får jag använda till min eviL-robot? Kör med riktiga
RC-grejjer isf. och har fem tillgängliga. Låter rätt rimligt med mått & vikt. Vi
kan skippa RCX helt, eller så låter vi det vara kvar om någon vill programmera
en robot helt utan fjärrstyrning. Har några idéer och vill nog bygga flera
robotar. Men tiden...

Micromånbas var kul, frågan är om det blir lika bra igen?

Micro-nånting annat? Microstad vore nytt och fräscht? Kan skissa på en
vägnätsstandard, en nedkrympt variant av de vanliga plattorna bara.