Subject:
-Går in och bryter tystnaden-
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 30 Jan 2005 23:26:45 GMT

Här var det tyst...

Börjar det inte vara dags att börja bestämma vad som kommer att hända på
träffen?
Iaf jag behöver gott om tid på mig om jag ska kunna både bygga och ta med mig
nått färdigt.

Föreslagna aktiviteter:
-----------------------
MOC-utställning
Monorailmånbas
Byta grejor
Great Ball Contraption
Stafettbygge
ULV
Mikromånbas
Brickwars
Katapulttävling
Robotwars

Det kan vara svårt att hinna med allt, iaf de saker man ska förbereda innan.
Dock har jag lite förslag:

Regler till Robotwars:
1 Rcx och 1 Fjärrstyrningsenhet (ingen rcx-fjärrkontroll)
Mått 50x50x50 Den får fälla ut saker i efterhand men utan manuell hjälp.
Vikt 3 kg med batterier.
Jag har höftat utan att kolla nått men det bör vara realistiska gränser eller?
Sund förnuft gäller i våldsutövandet.

Angående Brikwars så kan jag ta med gubbar och vapen men litar på att Olof har
tillräckligt för att sätta ihop en spelplan ...om intresse finns ...och i så
fall Pirat eller Riddare?

Har ett bygge på tankestadie som jag väldigt gärna skulle vilja ta med mig men
det blir nog inte att den är färdig i tid...annars har jag nog inga fina moc:s
att ta med....hmrfp

/Andreas