Re: SWELUG 7, RFC! Was:Re: -Går in och bryter tystnaden-
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 31 Jan 2005 23:53:51 GMT

RFC:
(request for comment, gammal internetterm)
På grund av begränsningar i tid och rum kommer den ovan nämnda listan med
aktiviteter att behöva begränsas något. De aktiviteter, som just nu ser ut att
ha svagt stöd är:
* ULV
* Mikromånbas
* GBC
* Katapulttävling
Om inte mer intresse uttrycks för dessa aktiviteter uttrycks innan onsdag 2/2
kommer de att strykas från "Det Officiella Programmet för SWELUG 7".
Slut RFC • ...
Olof

Det är nog typ dessa som jag känner minst för...inte för att jag inte tycker att
det låter kul utan just att jag känner minst för de.
Det är lättare att satsa på några områden....dock ej för få då vi nog känner för
lite olika saker.
...så jag tycker att tolkningen av stämningen är rätt för min del.

När förväntas det dra igång på fredagen? Jobbar till 14.30 och frun vill nog se
mig nått iaf...

/Andreas