Re: Vad var det som fick dig att börja igen?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 4 Apr 2004 16:08:01 GMT

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> wrote in message
Hej alla!

Jeg er ikke svensk, men siden du skriver "alla" så tenker jeg at jeg kan
skrive litt siden det ikke skjer noe på den norske siden :)

Dags för lite "roll-call" igen, fast bara en fråga;
En? Er jo mange spørsmål, jo...  :)

Vad var det som fick dig att börja med LEGO igen?
Jeg begynte med LEGO igjen fordi jeg hadde tid igjen og fordi jeg hadde fått
tak i ett LEGO Mindstorm 1.5 set.

Eller var det så att du aldrig slutade?
Jeg hadde min "dark age" fordi jeg var i militæret i 4 år. Det passet ikke
helt å ta med seg hele LEGO samlinga med på ubåten.... ;)
Selv om jeg bygde litt når jeg hadde perm og var hjemme, så ble det ikke noe
særlig "fart" i bygginga før etter at militæret var over.

Om du började igen, vilket år?
Tror det var i 1999 eller 2000, rett etter at Mindstorm 1.5 var kommet ut.

Undrar,
/Tobbe & Andréas

Hilsen
Øyvind Steinnes