Re: Vad var det som fick dig att börja igen?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 1 Apr 2004 06:23:57 GMT

Hej alla!

Dags för lite "roll-call" igen, fast bara en fråga;

Vad var det som fick dig att börja med LEGO igen?

Eller var det så att du aldrig slutade?

Om du började igen, vilket år?

Det var Mindstorms... Den fanns inte i Sverige då, så jag fick ringa till
Lego och be dem skicka en engelsk version till mig.
Ville-bara-ha-en-så-det-värkte. =)
Kommer dock inte ihåg när det var, kan det ha varit 98 eller 99..? Det var
en 1.0 med uttag för trafo, den i 1.5 hade inget sådant uttag.
/J