 Help on Searching

 Local / Sverige / 2011
2010  |  2012
Re: Kommentarer?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 16 Feb 2004 11:32:28 GMT
Viewed:
1018 times

Anders Isaksson skrev:

För egen del ser jag inga direkta fördelar med ytterligare
'super-sajter', har inte tid nog att läsa allt jag skulle
vilja på lugnet.

Det har jeg heller ikke, men jeg ville nu gerne kunne kode
noget filtrering på, så det blev mere overskueligt.

Jag tycker nog också att annonseringen var 'konstig',

Jeg synes snarere den var håbløs.  :-(

och blev lite förvånad när jag såg vilka namn som stod
bakom. Hade nog förväntat mig mera proffesionalism från
dom namnen.

Det eneste jeg kan sige til mit forsvar er at jeg sov, da
annonceringen blev skrevet færdig og sendt ud.  Det var
langt fra sådan den så ud tidligere på dagen.

- att ha LEGO som 'sponsor' kan innebära ett stort
  trovärdighetsproblem,

Ja.

- att vara 'kid-safe' på amerikanskt godtagbart sätt kan
  bara innebära problem

Det stiller visse krav.  Men de værktøjer der skal bruges
til det, er alligevel de samme værktøjer der skal til, hvis
en lokal LUG selv skal kunne administrere sin del af siten.

Det jag hade förväntat mig var ju att Todd + övriga skulle
snacka ihop sig om ett 'öppnare' lugnet, så att
utvecklingen skulle ta fart igen.

Den snak har jeg - i flere omgange over de sidste seks-syv
år - prøvet at få i gang med Todd.  Desværre uden held.
Ellers var jeg nok heller ikke gået med på det her projekt.

Leg godt,

Jacob
--
LEGO-møbler: