Re: Kommentarer?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 14 Feb 2004 13:22:19 GMT

"Anders Isaksson" <isaksson.etuna@REMOVEtelia.com> wrote in message
news:Ht1D9p.wz1@lugnet.com...
Det jag hade förväntat mig var ju att Todd + övriga skulle snacka ihop sig
om ett 'öppnare' lugnet, så att utvecklingen skulle ta fart igen.

Ja, ingen vet ju vad som försiggått i kulisserna... men man kan väl anta att
det här nästan är en liten "protest" av de som inte anser sig ha fått sin
röst hörd under nuvarande styre.
/J