Subject:
Kommentarer?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 13 Feb 2004 15:36:50 GMT

Hej hopp, några Svenska kommentarer ang. den nya sajten som kommer?
För min egen del så anser jag väl att alla nya sajter gagnar oss
intresserade av ämnet.. och att denna sajt troligen skulle gagnas mer av att
inte styras av en enda person som oftast inte är närvarande.
Konkurrens är alltid ett gott tecken och det är en naturlig utveckling. En
sajt som inte utvecklas i takt med tid och önskemål får se sig omsprungen av
andra.
/J