Re: Bygger ni inget?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 29 Apr 2003 15:49:21 GMT

In lugnet.loc.se, Johan Vettefors writes:
Jodå klart vi bygger, det är därför vi inte hinner
lägga ut några bilder på det vi bygger :)

:)

Nåja, Har i alla fall lagt upp bilder av några modeller jag byggt
på brickshelf.

De av er som var på legoträffen hos Tobbe 11-13 april
har redan sett några av modellerna i verkligheten.
Modellerna skyttel och gruvborr är dock helt nya om än
kraftigt inspirerade av två av de modeller som skapades under stafettbygget.

Kul att se att det ledde till något gott!

Modellen animalsnot byggde jag under legoträffen hos Anders
Isaksson förra året men det är först nu som jag har cadat den.

Finns även på bild här:
http://www.lotek.nu/swelug/020112Eskilstunatraff/med/44.JPG

Då jag inte har någon kamera, varken digital eller vanlig
och inte anser mig ha tid att raytrace för ni hålla till godo
med dessa datorgenererade bilder.
Adressen till sidan är

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=42166

Skoj! Generalen må ha missat mållinjen i ULV-tävlingen men den var i vart fall
det första som officiellt hamnde OnLine! Då jag av förkylningsanledningar
"tvingas" stanna hemma från jobbet för tillfället, hoppas jag få tid att skicka
ut en write-up och bilder fån träffen snart...

Jag har rensat hjärnan hela eftermiddagen med videon och inspelade Kubrick
klassiker så snart kanske töcknen släpper...

Hälsar,