Re: Bygger ni inget?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 23 Apr 2003 16:38:12 GMT

Måste medge att jag är ruskigt sugen på att bygga ett saftigt rymdskepp. Men
jag har lite av samma problem som Ralf. Bitarna man var van att bygga med
"sitter i kroppen" så man är inte van att använda de nya bitarna på samma
vis. Men det är väl en övningsfråga. Man får leva med att man inte kommer
att komma ikapp. =)

*funderar.. och börjar sortera lite.... kanske*
/Jocke

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> wrote in message
Kom igen nu då, jag kan väl inte vara den enda som bygger saker?

Snart hoppas jag få tid till att uppdatera SweLUG-sidan med bilder från • träffen
hemma hos mig...