SV: SV: Inriktning
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 21 Feb 2003 09:17:01 GMT

De två scener som fick mig att le som mest är dessa:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=327248

Jag gillar hur det ser ut som att han försöker övertala skorpionen att ta död
på sig själv.

Jag ska rapportera om han lyckas med övertalningen.  :)

Jag ser att det är en Kodak du fått och att den inte är *så* ny,

Det är en sony DSC-P91. När det har blivit lite suddigt så är det
nog mitt fel snarare än kamerans.  :)  Sen har jag minskat lite
på bilderna också, en mb styck verkade lite onödigt stort.

du har ändå
tagit minst 368 bilder :)

Har man en vacker flickvän och gulliga kissar så är det lätt hänt. Nu har
jag tagit fler bilder på 2 veckor än under mina tidigare 24 år.

Fast hela Skansholm ser ut att behöva en vårflod, kanske du kan låna en
kompressor av någon och blåsa bort allt damm? Annars finns det sprayburkar med
bara luft i för rengöring av optik/elektronik.

En lowtechmetod annars är fuktig trasa. Jag ser på en del av bilderna att det
nog är dags att börja använda sig av den. Förmodligen var det dags redan för
ett år sedan.  :)

Om jag bygger en stad någon gång
har jag tänkt att ha ett lakan över den när den "vilar".

Den står i ett rum där ingen är när den "vilar" så det bör inte ha
varit till någon större hjälp i det här fallet.

Vore skoj att komma och studera IRL någon gång.

Har du vägarna förbi någon dag så. Däremot så är det lite opraktiskt att
ta med stan när man åker på legoträff.  ;)

/Tommy