Re: Inriktning
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 12 Feb 2003 21:05:43 GMT

<Klipp>

Det började hösten 1999 med att en god vän, Harri Manni, talade om att • LEGO
släpper programmerbart LEGO, dvs. MindStorms. Han mailade info etc. och • som
datornörd med ett tidigare LEGO-rikt förflutet fångade han mitt intresse. • Då,
som nu, var dock pengar en bristvara så jag var rätt skeptisk.

När Harri skaffade sig ett kit besökte jag honom och lekte lite med • grejjerna
och blev ännu mer intresserad, jag var dock inte frälst ännu och 2.000:- • är
2.000:-.

Det började med Mindstorms här också, lite irriterad var jag att de inte
hade börjat sälja den i Sverige än. Läste om den på webben och var oerhört
avis.. =(

Men jag ringde till Lego och fick dem att sälja en engelsk version till mig,
dyr var den men det var det värt.. *s*

/Jocke