Re: Grattis Tore! SOTM!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 10 Feb 2003 17:37:23 GMT

*) LDBoxer: Program som gör att bitar som har knoppar och undersida täckta
av andra icke-genomskinliga bitar byts ut mot en 'box' för att spara tid
åt stora POV-renderingar, typ Datsville, månbas-moduler...
Borde du inte försöka samarbeta med L3P utvecklaren om ett sådant projekt?
Det låter som ett väldigt intressant projekt!

Diskussionsklimatet på lugnet är fortfarande ganska
otrevligt/ointresserat ibland,
Sant. Vad blev det av världens vänligaste internet-community?
Hmmm.. det är intressant för en nykommling att veta...

Gunnar.