Re: Grattis Tore! SOTM!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 10 Feb 2003 15:22:25 GMT

För övrigt ägnar jag mig för ögonblicket (procentuellt) allt mer åt
AnkerCAD/Stenar, och mindre åt BlockCAD/Lego. Diskussionsklimatet på lugnet
är fortfarande ganska otrevligt/ointresserat ibland, och proceduren med
kvittensmail gör att mina inlägg oftast blir liggande ett dygn innan dom
både är sända och kvitterade (Jag kopplar inte upp så många gånger per dygn,
och kommer väldigt sällan ihåg att avsluta med en ny hämtning/svara på
kvittensmail).

Ett hett tips är att köra webgränssnittet (iaf. om man är LUGNET-medlem), då
slipper man otyget med kvittensmail!

Åker du åt dom här trakterna någon gång? Hör av dig i förväg, så kan vi ju
ha en liten miniträff i alla fall (Gäller alla Lego-vänner - hör av er om ni
ändå är i trakten, så kan vi ju ses över en fika och några Lego-bitar)

Appropå det är det en ny AFOL i farten igen, en Henrik Johansson från Örebro
(Kumla). Vet inget mer än så, förutom att han roar sig med Mindstorms.

Jag har bett honom presentera sig här, vi får väl se :)

Jag kommer gärna in på ett glas saft och en legobit nästa gång jag är i E-tuna!
Min sambos lillasyster bor numer strax utanför Parken Zoo, fast vi har bara
varit dit en gång i somras. Snart dags igen m.a.o. :)

För egen del åker snart samlingen ned i wellpapp för transport till nya
lägenheten, sen ska jag hålla en "stor" träff igen, förhoppningsvis redan i
slutet av mars...