Re: Grattis Tore! SOTM!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 11 Feb 2003 07:01:39 GMT

In lugnet.loc.se, Tore Eriksson writes:
In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson writes:

Ett hett tips är att köra webgränssnittet (iaf. om man är LUGNET-medlem), då
slipper man otyget med kvittensmail!

Hmm, men då måste jag ju komma ihåg mitt lösenord. (Om jag nu någonsin
erhållit något?) Finns ingen 'forgot your password"-knapp vad jag kan se...

Du kan begära en reset här:
http://news.lugnet.com/admin/general/

Här är en bunt tidigare ärenden:
http://news.lugnet.com/admin/general/?q=password

Det är troligen Dan Boger som fixar det, så du kan säkert maila honom privat
också...

Jag fick mitt lösen via mail samt att man kan regga tre andra lösen så totalt
kan man ha fyra olika lösen och man behöver bara komma ihåg ett av dem :)