Re: SweLUGfest datum?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 21 Nov 2002 20:27:23 GMT

"Tobbe Arnesson" <tnt@arnesson.nu> skrev i meddelandet
news:H4tAE4.GGA@lugnet.com...

Förslag pa datum, efter att ha läst Tores inlägg tidigare är helgen vecka
47, 22 tom 24 november.

Tankar?

Jag är rädd att höstruschen redan är igang (Vi turas om, alla fem, att vara
förkylda och allmänt utmattade), och julen närmar sig med stormsteg...

För min del är det nästan bara runt trettonhelgen som det gar att slita sig
loss ett tag, det är därför mina tva träffar har varit i dom trakterna (2001
och 2002).

Men ge inte upp Tobbe! Nan gang skall vi väl kunna fa ihop ett gäng av de
har tröga svenska lugnötterna :-)

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm