Re: BrikWars!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 21 Nov 2002 20:30:09 GMT

"Sebastian Persson-Pyykkö" <cybeeb89@hotmail.com> skrev i meddelandet
news:H5xqr0.4yy@lugnet.com...

Hursomhelst så skulle jag vilja veta om det finns ett Brikwars-spelande
sällskap i antingen Malmö eller Lund(helst).

Lite långt bort, tyvärr, Eskilstuna. Min äldste son, Johannes 15 år, spelar
BrikWars ibland med en kompis, men mer än två har de aldrig varit (Jag har
inte tålamod att hålla på med tumstockar och alla dessa beräkningar...)

--
Anders Isaksson, Eskilstuna, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm