Re: SweLUGfest datum?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 27 Nov 2002 13:01:40 GMT

Om allt går som det ska, kommer jag att få loss en i mina mått mätt smärre
förmögenhet den 28 nov. (c:a 3 månaders strulande a-kassa, retroaktivt). I
så fall - tar inte ut något i förskott...! - i så fall kan jag nog åka i
alla fall, även om det inte matchar någon umgängeshelg för min dotter.

Håll oss a jour, jag har då i vart fall lokalen tillgänglig hela 2002 och med
tur även i framtiden fast det ser mörkt ut...

/Tobbe
(radera SPAM ur mailadressen vid svar till min e-mail)