Re: SweLUGfest datum?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 27 Nov 2002 12:59:29 GMT

Jag är rädd att höstruschen redan är igang (Vi turas om, alla fem, att vara
förkylda och allmänt utmattade), och julen närmar sig med stormsteg...

Jo, som ni säkert förstått har jag själv lagt planerna lite på is, dels för att
responsen här varit knapphändig och dels för att det är en aning turbulent på
arbetsmarknaden för min del nu :(

För min del är det nästan bara runt trettonhelgen som det gar att slita sig
loss ett tag, det är därför mina tva träffar har varit i dom trakterna (2001
och 2002).

Men ge inte upp Tobbe! Nan gang skall vi väl kunna fa ihop ett gäng av de
har tröga svenska lugnötterna :-)

Jag kämpar vidare!

On another note kan jag nu posta från jobbet, en klar fördel!

/Tobbe
(radera SPAM ur adressen vid svar till min e-mail)