Re: SweLUGfest datum?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 1 Nov 2002 01:29:45 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson writes:
Hej hej! (börjar känna mig överrepresenterad här)

Nu har jag fatt OK fran bossen, sa nu är det bara att tuta och köra!

Förslag pa datum, efter att ha läst Tores inlägg tidigare är helgen vecka
47, 22 tom 24 november.

Tankar?

Senare i december börjar julruschen ta för mycket fart (och plats i
leksaksaffärerna) och jag vill gärna halla en träff i ar...

Ajaj, inställt för min del. Min dotter och min ex-fru ville flytta umgänget
till ett lite längre runt jul/nyår, och snäll som jag är, gick jag med på det.

/Tore