  SweLUGfest datum?

Hej hej! (börjar känna mig överrepresenterad här) Nu har jag fatt OK fran bossen, sa nu är det bara att tuta och köra! Förslag pa datum, efter att ha läst Tores inlägg tidigare är helgen vecka 47, 22 tom 24 november. Tankar? Senare i december börjar (...) (22 years ago, 30-Oct-02, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUGfest datum?

(...) Ajaj, inställt för min del. Min dotter och min ex-fru ville flytta umgänget till ett lite längre runt jul/nyår, och snäll som jag är, gick jag med på det. /Tore (22 years ago, 1-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUGfest datum?

(...) Trist! (22 years ago, 2-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUGfest datum?

"Tobbe Arnesson" <tnt@arnesson.nu> skrev i meddelandet news:H4tAE4.GGA@lugnet.com... (...) Jag är rädd att höstruschen redan är igang (Vi turas om, alla fem, att vara förkylda och allmänt utmattade), och julen närmar sig med stormsteg... För min del (...) (22 years ago, 21-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUGfest datum?

(...) Om allt går som det ska, kommer jag att få loss en i mina mått mätt smärre förmögenhet den 28 nov. (c:a 3 månaders strulande a-kassa, retroaktivt). I så fall - tar inte ut något i förskott...! - i så fall kan jag nog åka i alla fall, även om (...) (22 years ago, 23-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUGfest datum?

(...) Jo, som ni säkert förstått har jag själv lagt planerna lite på is, dels för att responsen här varit knapphändig och dels för att det är en aning turbulent på arbetsmarknaden för min del nu :( (...) Jag kämpar vidare! On another note kan jag nu (...) (22 years ago, 27-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUGfest datum?

(...) Håll oss a jour, jag har då i vart fall lokalen tillgänglig hela 2002 och med tur även i framtiden fast det ser mörkt ut... /Tobbe (radera SPAM ur mailadressen vid svar till min e-mail) (22 years ago, 27-Nov-02, to lugnet.loc.se)