 Help on Searching

 Local / Polska / 83
82  |  84
Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Wed, 23 Jun 2004 10:58:06 GMT
Viewed:
3851 times

Krzy¶ku

pochodze z Jeleniej Gory :)
  To juz wiem :)

Dopoki nie sprobuje (sprobujemy) to nie bedzie wiadomo czy wyjdzie. Prawda?

Ceny nie zachecaja, to fakt, ale moze uda sie znalezc jakis kompromis. Mysle, ze
trzeba sprobowac.

Twój optymizm
Twoj optymizm mnie urzeka, faktycznie, jak nie sprobujesz to nie wiesz.

Darku, zaraz umieszcze link do tego forum u siebie w sklepie, jak masz jakies
logo tej strony albo chcesz je w kliku slowach opisac to napisz. Umieszcze to w
Aktualnosciach. Poza tym przy wysylce najblizszego newslettera dam to info.
Aktualnie mam okolo 1100 abonentow newslettera wiec moze jakis efekt bedzie :)

A powiedz mi, do ktorego forum dasz link, bo ja proponuje do obu tzn:
http://news.lugnet.com/loc/pl/
http://www.lego.jelenia.com/php2/index.php

Logo do Lunetu chyba znasz, a logo (jesli istnieje) do jeleniej trzeba
by szukac u tworcy witryny, Daniela: mrgorgo(at)jelenia.com. Jesli
chodzi o opis, to nie wiem, czy tez nie lepiej, zeby daniel sie
wypowiedzial.

Zachecam do pracy nad tym. Sukces gwarantowany :)

Nie mowie, ze optymista :). Ja cos zaczalem przygotowywac, ale moj
angielski jest na zenujacym poziomie, tak wiec moze inni sprobuja cos
potlumaczyc.

--
Pozdrawiam
Darek Mróz www.pogodzinach.republika.pl