 Help on Searching

 Local / Polska / 70
69  |  71
Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Thu, 17 Jun 2004 14:31:57 GMT
Viewed:
3803 times

Dzieki za odzew, takze ten e-mailowy, dzieki ktoremu uslyszalem o forum
lego.jelenia.
Nad czym teraz pracujecie? U mnie na warsztacie bardzo duzy dzwig na podwoziu
kolowym. Uparlem sie, zeby przeskoczyc Demaga zbudowanego przez Jennifer Clark.
(Oczywiscie tylko pod wzgledem liczby funkcji, bo pod wzglêdem estetyki Jennifer
jest IMHO niedoscigla). Droga jeszcze daleka, ale chyba sie uda.
pozdrawiam,
dmac