 Help on Searching

 Local / Polska / 69
68  |  70
Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Thu, 17 Jun 2004 13:26:50 GMT
Viewed:
3902 times

Jeszcze raz ja. Zapomnialem o paru sprawach, a mianowicie jestem konstruktorm technc itp. ale zbieram rozne zestawy. Zajmuje siê MlCad i Ildrav - na mojej stronie mozna znalezc pierwsze wirtualne konstrukcje. Nie wspolpracuje z takimi profesjonalistami z jakimi wspolpracuje shgg, ale biore udzial we wszystkich dyskusjach oraz wypowiadam sie na forum np. lego jelenia, lugnet technic, no i ten lugnet polski). Mam nadziej ze to juz wszystko. Mam do was jeszcze pytanie: dodalem na lugnet technic moj model - tractor paru uzytkownikow wypowiadalo sie na jego temat itp. nie wiem tylko czemu nie zostal dodany do galeri po lewej stronie? podejzewam ze nie zaznaczylem jakiejs opcji, ale dokladnie nie wiem. Jesli ktos wie jak to zrobic niech to opisze w nastepnym poscie.

TT www.legott.republika.pl