 Help on Searching

 Local / Polska / 71
70  |  72
Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Thu, 17 Jun 2004 14:53:35 GMT
Viewed:
3924 times

Mam kilka projektow, ale zadnego jeszcze nie zaczalem. Brakuje mi jednego
silnika. Na najblizszy model poczekamy az kupie sobie mindstorms (wspominalem
juz o nim pare postow w wstecz). Masz moze jakies zdjecia swoich MOCs. Jeœli tak
to podaj jakiœ adres albo powysylaj mi z kazdego meodelu po zdjeciu n maila,
chce zobaczyc jak budujesz i jakie techniki wykorzystujesz. A co do modelów
Jenifer to sa swietne ciekawi mnie tylko jak ona steruje demagem i tym
kontenerowcem? Bo watpie ze gdzies w srodku jest rcx (ten najdro¿szy klocek).