Re: Paypal
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 31 Mar 2001 02:05:02 GMT

hallo Ton en alle anderen,

Ik heb het PROBLEEM OPGELOST, hieronder de beschrijving.
Voor meer info en/of het misbruiken van mijn rekening om in
ieder geval je PayPal geld hierheen te krijgen: mail me even
vertrouwelijk.

PayPal is inderdaad gestopt met overboekingen naar Visa
(Visa wilde het niet meer). Mastercard ging sowieso al niet.

Ze zeggen dat je een US Account bij een bank moet hebben. Ik
ben 2 weken bezig geweest, dat valt niet te regelen vanuit
Nederland, ook niet bij een ABN bijv. die daar zelf banken
heeft.

De oplossing, vandaag bij mij definitief bevestigd: open een
rekening in duitsland, bijv. bij Deutsche Bank-24 (kun je
alles voor 3 stuivers via het Internet regelen).

Zodra je nu bij PayPal een willekeurig (!) duits adres
opgeeft (je bent dan dus even duitser in hun ogen) krijg je
schermen voor je neus waarin je dat duitse Konto kunt
registreren.
Lukt meteen, alle problemen van hangende betalingen (naar
jou) zijn meteen opgelost en je kunt onmiddelijk je saldo
naar die duitse rekening overboeken. 3 dagen later is je
geld daar aangekomen.

Zodra je dat gedaan hebt 'verhuis' je rap naar Nederland (je
bestaande adres weer als hoofdadres aangeven), maar je
Konto-registratie blijft keurig gehandhaafd, en je kunt
PayPal gebruiken zoals je het wil.

Succes ermee,

Klaas H. Meijaard - Zetten (bij Nijmegen/Arnhem)
Lugnet 291
eBay: klaasthegreenman
BrickBay: Greenman's ABS

Ton Reesink schreef:

Hi all,

I have serious problems with Paypal. They suddenly refused to accept
payments to my Visa card.

I am now in the situation that payments are waiting for me (for already
delivered goods) but I can not accept them because I do not have an US bank
account. I have filed about 12 complaints and the only respons is that I
have to set up a US bank account or wait until the banking facility is
available in the Netherlands.

Any tips? Who knows an US bank that accepts non-US persons?

Thanks,
Ton