Re: Paypal
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 29 Mar 2001 18:56:19 GMT

On Wed, 28 Mar 2001 22:21:11 GMT , Manfred Moolhuysen wrote:

In lugnet.loc.nl, Ton Reesink writes:
Hi all,

I have serious problems with Paypal. They suddenly refused to accept
payments to my Visa card.

I am now in the situation that payments are waiting for me (for already
delivered goods) but I can not accept them because I do not have an US
bank account. I have filed about 12 complaints and the only respons is
that I have to set up a US bank account or wait until the banking
facility is available in the Netherlands.

Any tips? Who knows an US bank that accepts non-US persons?

Ik kan je helaas niet helpen om je geld van Paypal terug te krijgen, maar
ik wil wel bijdragen aan de waarschuwing.

Het heeft met Paypal al vanaf het begin af aan niet goed gelopen, met name
voor houders van creditcart van de Mastercart organisatie. Meerdere
landgenoten met een Mastercart hebben geprobeert zich bij Paypal in te
schrijven, en het is vaak niet gelukt. Ze schijnen al die tijd al ruzie
met elkaar te hebben over verificatieprocedures of zoiets. En blijkbaar nu
plotseling ook met Visa.
Voor mij reden genoeg om voorlopig nog niet met Paypal in zee te gaan. Ik
heb ondertussen wel een aantal custom sets in de USA gekocht, waarbij ik
voor de betaling een prima alternatief heb gevonden. Het heet "factoring",
en ik adviseer om aan de verkoper te vragen of deze betaalwijze mogelijk
is als je iets in het buitenland koopt.
Ton, ik begrijp dat jij ook verkoopt? Misschien is "Factoring" voor jou
een manier om je transacties voort te zetten zonder dat je nog verder van
Paypal afhankelijk bent. (Het is goed als er ook geld van USA naar
nederland gaat) Als je interesse hebt, zal ik wat informatie naar je toe
mailen.

Ton, ik ben de Nederlandse factoree van Larry Pieniazek. Mail mij anders
even direct (bedankt voor de reclame Manfred :-) Misschien dat ik je kan
helpen.

Even een tip, ik heb gehoord dat Duitse bankrekeningen ook werken voor
Paypal... misschien een tripje naar Kleve ofzo? :-)
--
Jan-Albert "Anvil" van Ree   | http://www.vanree.net
Thrustmaster Resource Center | http://thrustmaster.vanree.net