 Local / Danmark / 363
362  |  364
Re: Announcing the Danish Lego club Byggepladen!
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Wed, 11 Jun 2003 14:52:28 GMT
Viewed:
7748 times

Sonnich Jensen's utterance expressed in news:HGA8sF.y3o@lugnet.com:

Jeg ville oenske at jeg kunne goere det samme her. Jeg kommer
planmaessigt til DK i midten i juli, og nok ogsaa til oktober,
november og december (jul...). Sker der noget? Naa, det kommer vel paa
hjemmesiden.

Ja mon ikke der gør  :)  Kig forbi!

Et lille forslag: SKALER DOG DE BILLEDER NED! 1/2 mb er meget og man
kan ikke se noget.

½ millibit?? det er da ikke særlig meget... men flere af dem er på
½ MB eller mere - de er ret store ja   :)   jeg har smidt billederne
op på brickshelf, hvor der er thumbs.

PM: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=46159

Hilsner!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk  |
| N55 43.184  E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |