 Help on Searching

 Local / Danmark / 361
360  |  362
Re: Announcing the Danish Lego club Byggepladen!
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Tue, 10 Jun 2003 19:02:24 GMT
Viewed:
7750 times

In lugnet.loc.dk, Kim Andersen wrote:
Hey. I will do this in danish: If there is anybody that want to now what we are
talking about, just ask...

Hvor ligger den nye klub? By? Koster det noget?

Jeg vil gerne have noget mere information om klubben...

Hilsen Kim Andersen

Hej Kim,

Tjek også denne post: http://news.lugnet.com/loc/dk/?n=357

Du er velkommen til at sende mig en mail, hvis du har spørgsmål. Indtil videre
er vi 7 fra Københavnsområdet og en enkelt fra Jylland.

Hilsen Kecia