 Local / Czechoslovakia / 53
Re: Velky Nakladak 5571
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Sun, 6 Feb 2000 04:33:14 GMT

Tie prve nakladaky Model Team sa mi vtedy velmi pacili ! Dokonca neviem ci si
si vsimol, ale v katalogoch tam bol uvadzany odporucany vek 9-99 rokov !! ;))

Ano ted jsem se do toho koukal.  Opravdu v 89 katalogu je vek od 9+.  Na
krabici 5571 vidim vek od 11-16.  To nechapu.  5571 je preci daleko slozitejsi
a detailnejsi nez ty prvni model team sety.  V 99 katalogu, model team je
znovu 9+.  Libi se mi daleko vic 9+ ;)

No ano. Ale v Europskych katalogoch (aspon co som videl tak Rakusko a Nemecko)
tam bolo vyslovene napisane ze od 9 do 99. ;) Tam nebolo 9+. ;) Mozno to LEGO
bralo viac-menej s humorom. ;))) Lebo vsak uznaj - 99 rokov. ;)) Si predstav,
ze budes mat 99 rokov a budes si skladat 5571 Model Team. ;))))

Ja bych chtel mit celou series model teamu.  Ovsem ze vseho nejlepsi bych
chtel vsechny sety neotevreny v krabici a ty jdou za moc velky penize ;(

Tak ja by som ich tiez chcel. Ale zase... neviem ci by som za ne dal tie
peniaze. Keby som mal vsetky kupit stalo by to asi dost vela. A samozrejme ze
aj ja by som ich chcel "unopened" najradsej. ;)

Dokonce jsem uvazoval i koupit tu helikopteru 5542 ;)  I kdyz neni nic moc tak
preci jenom se da jeste koupit v obchode.  Brzy uz nebude kmani a potom se to
bude treba prodavat na ebay za dvakrat tolik! ;(  Ovsem na prvnim miste ted
chci ten 5563.  Dokonce ho asi objednam behem tohohle weekendu a prijde postou
nekdy behem pristiho tydne.  Az ho postavim tak napisu hodnoceni :)

No co ? Mas ho uz ? ;)) Napis recenziu. ;)))
5542 je tu stale dostat. 100 krat som okolo nej isiel, ale ani raz ma nelakala.
No dobre, trochu ano, ale... ;))) Viac ma laka 5561, ako 5542. :)

Inak aj ja som uvazoval o navese pre 5571. Skrinovy naves v cerveno-ciernej
farbe, ale cisterna. Farebne by to sedelo napriklad pre firmu TEXACO. ;)
No ale bolo by treba dost vela suciastiek.

To je napad!  Ovsem potreboval by jsi hromady cernych strechovych soucastek v
ruznych uhlech.

No to ano. To je jasne. Ale dalo by sa to mozno aj inac spravit. Mozno by sa
dali pouzit obluky (arches). Ale ta cisterna by nebola zla podla mna.
Skusal som v Ldraw spravit MT Trolejbus v mierke 5571. Trolejbus aky chodil v
Ceskoslovensku v rokoch 70-90. Taky cerveny, mozno sa pamatas. Robil som to
presne podla technickeho popisu. Ale som to zabalil po case... Bolo to dost
narocne a nedarilo sa mi spravit niektore veci.

Ja nechapu proc to takhle udelali.  To bys pak musel nalepky sundat pokazde co
postavis jiny model?  To je podelany ;(  Na tom superautu 8448 jsou 2 ovalny
soucastky ktery slouzi jako tachometr.  Na alternativnim modelu tyhle
soucastky slouzi jako predni svetla.  To znamena ze by clovek musel ty nalepky
sundat.  Nekteri lide vubec nalepky nenalepuji aby soucastky mohli pouzit v
jinych modelech.  :() Ovsem bez nalepek model je nedokonceny a tak vsechny
nalepky pokazde nalepuji.  :)

No to je nahovno s tymi nalepkami. Akoze ja si nalepky VZDY lepim na modely a
to dost precizne. Davam si na tom zvlast zalezat, lebo to dotvara celkovy
dizajn modelu. A odlepovat ich - to nie. To by potom uz klesla ich kvalita.
Najradsej by som bol, keby nalepky neboli vobec, ale boli by uz tak potlacene
diely. No ale to sa asi neda. Rozhodne ich ale neodliepam.

Tady se taky dost hodne prasi.  Uz mam vystaveny 5561 asi tyden a je na nem
prach ;(  Sklenenou vitrinu nemam a kupovat se mi nechce.  Nevis jak to udelat
jinak aby se na to neprasilo?  Taky mam strach aby na to neslo slunce aby se
bile soucastky nezbarvily do zluta.  pak model vypada ohavne.

No s tym prachom to je problem. Ak to chces mat vystavene, tak jedine v
sklenenej vitrine ako ja. A ak to nechces mat vystavene, tak sa to da niecim
zakryt. Inak si s tym prachom nepomozes. ;(( Je to nahovno. No a s tym slnkom
je to tiez nahovno. Ale nastastie na to si davam pozor. To skor Rolls-Royce co
som kupil, tak ten ma trochu zozltle suciastky, ale co uz...

Hehe, to je mi taky divny! ;)  Jako mam pod posteli krabici USS constellation
vsechno v sackach, neotevreny ;)  Kazdy vecer otevru viko, zaklepu krabici,
poslechnu jak lego v sackach hezky rachoti a krabici dam zpatky pod postel ;)
Pak jdu spat v klidu a vim ze mam tu stavebnici pod posteli v krabici jeste
neotevrenou ;)  Kazdy rok na silvestra si udelam predsevzeti ze krabici tenhle
rok otevru ale nikdy se k tomu nedostanu, jen v klidu spim a vim ze lego je
jeste zabaleny ;))

hehehe... tak to si neviem predstavit mat zabalenu USS Constellation v krabici
a neotvorit ju a neposkladat model !! ;)))) Fuj. ;)) To by bol masochizmus ;)))
No ale zase som na ebay videl nieco stare a neotvorene !!! este som rozmyslal,
ze Ti poslem sem URL, ale som zabudol co to bolo. Myslim, ze prave Rolls-Royce
to bol. ;)) Neotvoreny. Chapes to ? ;))

Na jaky chat chodis?  V praci by nas okamzite vyhodili kdyby jsme chodili na

Chodim na (LianeBBS) bbs.inway.cz, IRC, ale HLAVNE na atlantis.sk 7000, kde som
spravca. Je to najvacsi slovensky talker a mam tam kopu kamaratov.

internet i po praci.  Dokonce ani nemame k internetu pristup.  Je v celym
departmentu jen jeden pocitac ktery ma pristup k internetu.

To je zvlastne. U nas mas vo firme na kazdom pocitaci internet a smies ho
pouzivat aj cez pracovnu dobu. Samozrejme, ze si nemozes pozerat porno (dufam,
ze sa spravca neozve ;)), alebo nejak sa zabavat, ale pouzivat ho mozes. no a
po pracovnej dobe mozes internetit kolko chces.

No jo... v USA mate lokalne hovory zadarmo, takze doma mas Internet zadarmo.

Internet zadarmo nemam ale je to jen 20 dolaru mesicne coz je asi tolik kolik
dam za 5 krabicek cigaret.

No tak vidis. U nas platis o dost viac za internet doma. Ale vazne som pocul,
ze v USA (aspon na kontinente) su lokalne hovory zadarmo a internet tiez. Tak
neviem. Mozno mam zle informacie. ;) Ale Bill Clinton chce vraj internet aj pre
najchudobnejsich ludi, aby mali, tak neviem... ;)))