 Local / Czechoslovakia / 43
Re: Velky Nakladak 5571
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Sun, 30 Jan 2000 05:37:29 GMT

Zamyslal som sa nad tym, ako mohol taky model vzniknut v TLG. Ako to
projektovali ??? ved to vazne museli byt geniovia... mali urcite fotografie
skutocneho modelu, ale aj tak... Ved vsetko to tak dokonale spravit. Bodaj by
bolo TAKYCHTO modelov co najviac !

Ano premyslel jsem o tom postavit pro nej valnik ale to by znamenalo ze by to
cely i s valnikem bylo pres metr dlouhy!  A potreboval bys k tomu jeste jeden
ten 5571 ;)  Taky by nebylo skoda mit ten 5580.  To je taky nakladak ale jeden
z prvnich trech model team stavebnic z roku 89.  Jak se ti libi?  Zatimco v
nem neni tolik soucastek jako v 5571 tak vypada dost pekne a realne ;)

Tie prve nakladaky Model Team sa mi vtedy velmi pacili ! Dokonca neviem ci si
si vsimol, ale v katalogoch tam bol uvadzany odporucany vek 9-99 rokov !! ;))
V oficialnom katalogu ! ;)) Mam doma vsetky katalogy (z niektorych aj viac
kusov), tak som si vsimol, ze niekolko rokov tam uvadzali tuto vekovu hranicu.
;) Tie nakladaky teda neboli zle, ale ked som zbadal 5571, tak nejak klesli v
mojich ociach. ;)) Stale som si ich chcel ale kupit. Lenze je skoda ze nie su v
tej mierke, ako 5571. Su mensie. Ale su fakt pekne.
Inak aj ja som uvazoval o navese pre 5571. Skrinovy naves v cerveno-ciernej
farbe, ale cisterna. Farebne by to sedelo napriklad pre firmu TEXACO. ;)
No ale bolo by treba dost vela suciastiek.

definitivne jeden set ktery je "keeper".  Tedy za zadnou cenu bych ho
nevymenil ani neprodal.  Dokonce jsem premyslel o tom zda koupit jeste jeden
;)

Aj ja. ;))) Ale ja som si chcel kupit este jeden, aby som si mohol postavit • aj
ten alternativny model. ;)

A uz jsi ho postavil?  Myslim si ze neni tak detailny jako ten hlavni model.
Asi to ty designerove sestavili jen tak narychlo aby k hlavnimu modelu byl
jenom alternativni.

Nepostavil. Alternativne modely z Model Teamov si nestavam, pretoze maju
nalepky (stickers) a tie idu cez viac suciastiek. Teda by tam bol problem.
Hlavne je to u toho Ferrari F1. Ale aj 5571 ma nalepky cez viac suciastiek.
Takze neviem ako by som to vyriesil.

No ano presne. Suhlasim. Mam tiez rad radsej LEGO ktore mozem vystavit • niekde.
mam svoje LEGA vystavene vo vitrine, ale teraz aj na druhej posteli v izbe,
lebo vo vitrine uz som nemal miesto. Inak keby si videl moju izbu - heh - • vsade
vidis same LEGO skatule, same LEGO sety, same LEGO sacky... ;)

No ta tva izba je raj na zemi!!! ;))  Taky jsem nedavno mival lego vsude v
byte ze se dokonce nedalo nikde chodit.  Cela podlaha pokryta legem a tak jsem
to obcas odhrnul na stranu a delal cesticky aby se dalo chodit.  Ale ted jsem
se polepsil a vsechny vystavene modely davam do knihovny ;)

No ja musim modely mat za sklom vo vitrine, alebo v kniznici, lebo u nas sa
dost prasi v celom meste, takze by mi na to sadal prach. Takze musim to
chranit. No ale LEGO mam v izbe skutocne vsade. Ci uz modely, alebo sacky,
alebo krabice, katalogy... ;)) Je to zaujimave. ;)

To my jsme delali jako kluci s kamosem na venkove behem leta.  To bylo jeste v
roce 89.  Ach jo, to je dlouha doba, skoro 10 let a vzpominam na to jako kdyby
to bylo vcera. ;(  Behem ty doby jsme vsechno merili podle lega.  Tedy
napriklad jsme se vsazeli za kolik legovych figurek by jsme preplavali rybnik
a dokonce jsme radili i holky podle celych stavebnic ;)

Hehe... to je crazy ! ;))))

To je pravda ! Ked sa to oplati, tak netreba vahat ! A zase nie je az tak zly
ten 5561. Takze objednal si ho ?

Ano, objednal, dostal a dal dohromady!  Je to mnohem mensi set nez ten 5571.
Zatimco 5571 bych dal rating 10/10, 5561 bych dal tak nejvic 6/10.  Je to
proste "dodavka" ;)  Pravda, ma dobry vyber soucastek a nevypada spatne ale
jako model to za nic nestoji.  Vypada to skoro jako malej autobus na velkych
kolech. ;)  Ale ty velky kola nejsou spatny.  Dokonce kdyz je zmacknes a
pustis tak piskaj! ;)))  Taky kdyz jsem s tim jel po rovnym stole tak to drnca
a to kvuli tem kolum protoze jsou dost hrbolaty.  Kdybych ti ho mel doporucit
tak originalni cena $88 nestoji za to.  Ovsem za tech $40 to ujde.

No u nas stoji 5561 myslim okolo 3700 korun. To mas asi 90 dolarov. Dost.

V Europe ho vsade dostanes bezne v obchodoch. Neni problem. U nas stoji 3900
korun. Ale ja ho uz mam, tak mam po probleme. ;) Nelutujem tych 3900 korun.

Ano musi byt moc hezky kdyz jsi za nej dal tolik KCS ;)  Kdybys tomu mel dat
rating z deseti bodu tak kolik by jsi dal?  5571 bych dal 10/10.  Taky jsem

5563 ? Hmmm... no.... dal by som mu asi 8/10. Ked 5571 ma 10/10. Nema tolko
suciastok ako 5571, ale inak je cool.

napsal na model team skupinu jestli stoji za to to koupit 5563 ale jenom jeden
clovek odpovedel a rikal ze ho ma od vanoc ale jeste ho neotevrel.  To je ale
zvlastni clovek.  Ja kdyz koupim lego tak ho ihned otevru a sestavim jak se
dostanu domu.  Nejaci lidi maji dokonce nekolik stavebnic jeste zavreny v
krabici v sackach tedy "unopened".  Jeden clovek v UK ma dokonce galaxy
explorer jeste v krabici neotevreny uz asi 20 let!!!!!  To nechapu ;))))))

Ano. To som si vsimol, ze su ludia, co maju este zo 70 rokov zatvroene
stavebnice. Aj ten co predaval ten Moon landing 565(367) set, tak ho mal
unopened ! Nechapem ! Nevedel by som si predstavit, zeby som mal doma LEGO
zabalene a pozeral by som sa na krabicu. ;))

Ja taky rad ctu tve prispevky ale nekdy jsem liny na ne odpovedet! ;)))))
Hehe, jako denni ritual delam to ze prijdu domu z prace, zapnu pocitac, prectu
e-mail, jdu na lugnet, kouknu se na spotlight, pak na tuto skupinu, pak na
prispevky, potom na ebay se kouknout co se prodava, pak prectu RTL, potom
spatky na Lugnet jestli nekdo do ty doby nenapsal neco novyho atak dale furt
dokola :))))))))))

Hehe. No ja skoro podobne. Este ebay k tomu. Ale robim popri tom aj ine veci
este. Chat a ine. ;) Myslel som, ze to vsetko robis z roboty ! A Ty z domu. ;)
No jo... v USA mate lokalne hovory zadarmo, takze doma mas Internet zadarmo. Ja
mam sice tiez internet doma, ale musim platit telekomunikaciam ucty. ;(
Ty chodis este aj na RTL ? Volakedy som tam chodil, ked este nebol Lugnet.
Co je tam teraz ? Koli comu chodis na RTL ?

Ano, videl jsem to.  Je skoro skoda to rozbalit po tolika letech. ;)))  Tobe
se libi tyhle stary sety z 70 let?  Me se libi ale stoji moc penez ;(  Za to
co bych treba dal za moon landing muzu mit kompletni soccer stadium i s
hracema a tribunama co se prodavalo od shell.

No ano, mne sa tie sety zo 70 rokov pacia. Nie vsetky, ale niektore su fakt
pekne. Hlavne tie zo serie "Hobby". To bolo vtedy ako teraz je Model Team. No a
potom koncom 70 rokov to zrusili.
Inak ten Shell stadion..... co ja viem. Mne sa zdal moc jednoduchy. Hlavne tie
tribuny.