 Local / Czechoslovakia / 22
21  |  23
Subject:
Velky Nakladak 5571
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Sat, 15 Jan 2000 07:44:04 GMT

Tak jsem to konecne dal dohromady.  Trvalo to 2 verecy a asi 8 hodin staveni.
Je to opravdu obrovske lego a velmi velmi detailny! ;)  Kdyz jsem rozbalil
vsechny sacky tak z toho byla hromada lega ktera zabrala celej stul.  Tolik
lega v jedny stavebnici jsem jeste nevidel ale to je asi protoze tohle je
nejvetsi stavebnice kterou lego vyrobilo.  Je to proste MODEL TEAM s velkejma
pismenama :)  Netusil jsem ze model bude tak velikej.
Model team se mi zacina libit.  Je to moje prvni mt stavebnice.  Tak jsem si
taky objednal tu dodavku 5561 z kbkids.com.  Bylo to ve sleve za 40 dolaru a k
tomu kupon na 20% off takze to vyslo i s shippingem na 40 dolaru.  Nemohl jsem
odolat ;)
Jinak, kdyz porovnas 5571 a 5563 vedle sebe tak jsou si podobny v scale?  Jako
jedna ku ... ?  Nevim jak to rict cesky :(  Kolik centimetru na dylku ten 5563
meri a jsou oba stejne vysoky?