 Local / Czechoslovakia / 31
Re: Velky Nakladak 5571
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 19 Jan 2000 04:25:17 GMT

Souhlasim.  Z jakyhokoliv uhlu jsem se na to dival, je to napohled velmi
detailny a nadherny nakladak.  Ti co to vyrobili tak jsou geniusove.  Toto je

Zamyslal som sa nad tym, ako mohol taky model vzniknut v TLG. Ako to
projektovali ??? ved to vazne museli byt geniovia... mali urcite fotografie
skutocneho modelu, ale aj tak... Ved vsetko to tak dokonale spravit. Bodaj by
bolo TAKYCHTO modelov co najviac !

definitivne jeden set ktery je "keeper".  Tedy za zadnou cenu bych ho
nevymenil ani neprodal.  Dokonce jsem premyslel o tom zda koupit jeste jeden
;)

Aj ja. ;))) Ale ja som si chcel kupit este jeden, aby som si mohol postavit aj
ten alternativny model. ;)

Zatimco model team fokusuje na visualnich detailech, technic fokusuje na
technickych detailech.  Ja mam ale radsi lego ktery muzu vystavet nekde ve
vytrine a koukat se na to radsi nez s tim jezdit po zemi a delat "vroom vroom"
zvuky :))  Co ty delas s legem krome staveni?  Taky si to nekde vystavis ve
vytrine?

No ano presne. Suhlasim. Mam tiez rad radsej LEGO ktore mozem vystavit niekde.
mam svoje LEGA vystavene vo vitrine, ale teraz aj na druhej posteli v izbe,
lebo vo vitrine uz som nemal miesto. Inak keby si videl moju izbu - heh - vsade
vidis same LEGO skatule, same LEGO sety, same LEGO sacky... ;)
Inak ked sme s bratom boli maly, tak sme sa samozrejme s LEGOm hravali na zemi.
Ja som mal napriklad policiu, on mal nemocnice a robili sme akcie v meste.
Akoze prepadli banku, zlodeji utekaju, havaruju, pride policia, sanitky...
Niekto je zraneny - toho vezme sanitka do nemocnice, niekto prezije, ten ide do
basy... ;))) Celkom cool to bolo !!!
A s vesmirom to bolo podobne... Boli suboje medzi "dobrymi" a "zlymi"... ;)
Blacktron boli vacsinou zly. ;)) Alebo sa chodilo na vyskum nejakej inej
planety, ktrou bol stol v kuchyni... ;) A tak... ;) Coool.

;))))) hehehehehee.... no pamatam sa ako si hovoril, ze sa Ti moc nelubi. ;)
Ale ako vidim, zmenil si nazor. ;) Spravne ! ;) Ale teraz by si si uz nemal
nechat ujst 5563 !

Pravda, 5561 nevypada jako set ktery model team fanatik musi za kazdou cenu
mit jako ten 5571, ale za tech 40 dolaru jsem nemohl odolat protoze to je min
nez pul ceny za kolik se to originalne prodava v obchodech.

To je pravda ! Ked sa to oplati, tak netreba vahat ! A zase nie je az tak zly
ten 5561. Takze objednal si ho ?

Ten 5563 si v zadnem pripade ujit nenecham!! ;)  Doufam ale ze ho daji do
slevy.  Hele, kde jsi ho vlastne koupil, v obchode?  V USA se da koupit jenom
zkrz ten Shop&Home service kam musi clovek zavolat a potrebuje kredit kartu.

V Europe ho vsade dostanes bezne v obchodoch. Neni problem. U nas stoji 3900
korun. Ale ja ho uz mam, tak mam po probleme. ;) Nelutujem tych 3900 korun.

Mimochodem, kdyz jsem se na 5563 koukal tak jsem spatril ten velky stribrny
kus na predni casti nakladaku.  Ach jo!  To je zase dalsi specializovana
soucastka!!! :/  Teda, je to v celku nebo to je vic soucastek dohromady?

No ano. Je to vcelku. To by sa na viac casti asi ani nedalo rozdelit. POdla mna
nevyzera na tom nakladaku zle, pretoze aj skutocne nakladaky maju ten ocelovy
ram. Ale ako suciastka sa asi neda inde pouzit. Mozno este pri inych Model
Teamoch, mozno v nejakom modeli Technic, ale inac asi nikde. Je to vyslovene
vylisovany diel, ako ram pre nakladaky.

Tak ti preji aby jsi se brzy uzdravil.  Tady taky radili chripky kolem vanoc a
spousty lidi v praci bylo nemocnych.  Mesic jsem kaslal ;(((  Nejak jsme to

Ano, je tu chripkova epidemia. V celej Europe. Uz som na tom trocha lepsie, ale
OK este nie som. Mamu to drzi uz 2 tyzden. Uz sme to skoro cela rodina mali.

tady s tema prispevkama rozjeli!  Mame tady asi 8 threadu, coz je dost.  Taky
kdyz odpovidam tak to bere alespon hodinu coz je overwhelming :)  Jak
prispevky v teto skupine pribyvaji tak tim vice casu to bere na ne vsechny
odpovedet a abych rekl pravdu tak se mi do toho nekdy taky moc nechce ;))))))

No, ja som napriklad na tieto prispevky teraz odpovedal asi hodinu a pol. Alebo
aj dve ? No neviem uz presne. Ja sa vzdy tesim na to odpisanie, len je fakt, ze
to zabere vela casu. ;))) Ale najradsej som, ked uz vidim, ze tu je nieco nove
od Teba ! ;) To sa vzdy potesim. No a ako loc.cs na tom nie sme zle medzi
statmi. ;)))

Jinak jsem tady potkal 2 studenty z ceska a byli jsme na basketbalu.  Jeden je
z Brna a druhej z Prahy.  Jsou oba zenaty.  Jednomu je 26 a druhymu vic.  Co
me udivilo je ze oba nereknou jednu jedinou vetu ve ktere by
nebylo "vole" :))))))))  Pamatuju si ze vole bylo taky jedno nejcastejsi slovo
v mym slovniku ale to mi bylo 13.  Temhle je skoro 30 :)))  Ja nevim, ale je
to normalni?

Hehehe... Ano. Je to tak. To slovo sa pouziva v cestine dost casto aj v 30
rokoch. ;)) Mozno cely zivot. ;) Zalezi ale od toho aky ma clovek slovnik. Su
aj horsie slova. Na Slovensku sa "vole" sice nepouziva, ale mame tu zas ine
slova. Takze, ci sa Ti to paci, alebo nie - v Cechach sa "vole" pouziva dost
casto u niektorych ludi. ;)

Inak vyhral som v aukcii dalsiu LEGO Ferry. Na nemeckej ebay. ;)) Mohol som aj
Boeing 727 zo 70' rokov, ale cakal som az na posledne minuty a mal som strasne
pomalu linku. ;((((((( Smola... nestihol som prebidovat. ;(((( Dost som ten
Boeing chcel...
A videl som na ebay.de aj 7750 !!! Predali ho myslim za nieco vyse 220 mariek.
A na ebay.com ide teraz myslim 565 moon landing UNOPENED !!! Ked chces, pozri
si to.