 Local / Czechoslovakia / 54
Re: USS Constellation & Model Team
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Sun, 6 Feb 2000 04:42:30 GMT

Taky by mohli vyrabet modely jinych veci nez jenom nakladaky a ruzne
automobily.  Ty nakladaky jsou moc hezky ale trochu variety nikdy neuskodi ;)
Chtel bych alespon letadlo, lokomotivu a nejakou motorku kdyz uz nic vic.
Taky doufam ze tyhle ultimate collection series nejsou koncem model teamu.

No ved som pisal na skupine "Modelteam", ze co by mohli robit. Lietadla (Boeing
747), lode (Titanic, Constellation, alebo aj nejaku lietadlovu lod!!!), london
doubledecker, alebo Space shutle... alebo napriklad tu ciernu lokomotivu !
Motorky - hmmm... motorky by boli asi dost tazke spravit, ale preco nie ? ;)

Ta USS Constellation nakoniec isla myslim za skoro 800 mariek. To je asi 400
dolarov. A to jej chybalo 7 kanonov ! Hmmm... keby tam tych 7 kanonov bolo
MOZNO by som to zobral, lebo sa mi to dost paci a je to rare.

Ale ty kanony by jsi si mohl vyrobit z jinych soucastek ne?

No to prave nie som si isty. Neviem ako vyzeraju. V podstate by to nemali byt
ziadne specialne suciastky, ale ani neviem ako vyzeraju, takze neviem podla
coho by som ich vyrobil a ci by som zohnal tolko suciastok. najlepsie je, ked
je set ktory kupujes kompletny.

Specializovane
suciastky tam nie su. Je to posavene len z toho, co bolo k dispozicii v • 70tych
rokoch. A na to, ze to je zo 70 rokov je to super podla mna !

Ano to je pravda.  Ovsem zase trochu specializovanych soucastek neuskodi ;)
Zase neni dobry to s specializovanyma soucastkama prehanet jako je v rok 2000
stavebnici 6600 "highway construction".  To si myslim ze prehnali.

Nooo.... to prehnali dost ! To ked som videl, tak som si pomyslel svoje. Akoze
zbytocne vela special suciastiek je tam. Na to ze to je v kategorii MESTO a
navyse JUNIORIZED !!! To mi nikto nepovie, ze tie sety nie su juniorizovane.

Ano, vsimnul jsem si.  Skoro tyden jsi sem nepsal ;)  No to je dost nizka
cena, to bych koupil i ja.  A byly ty sety kompletni i s nalepkama?  Urcite se

No tie motorky nemali vsetky nalepky, ale zobral by som ich za tu cenu !
Nalepky sa daju mozno dorobit.

objevi v aukci znovu ovsem na US ebay jsem je jeste nevidel a to uz se tam
koukam skoro pul roku!

No ja som ich uz videl aj na US ebay. Ovsem tam bola cena raz taka. Minimalne.
No myslim, ze okolo 100 dolarov... Juuj ! Ma to este stale stve, ze som to tak
posral s tymi aukciami... ;(